Prečo reality?
Viete byť „pánom svojho času“. Dobre, nie vždy je to tak J Aktuálne pre mňa, mamu 4-ročného dievčatka, sa mi pri tejto práci potvrdzuje, že je možné nájsť rovnováhu medzi realizáciou v práci a starostlivosťou o dieťa. Môžem byť so svojím dieťaťom vždy, keď ma potrebuje.
Ako dlho pracujete v realitách?
Od roku 2006.
Aké je to byť pracujúcou mamou?
Vo všeobecnosti si myslím, že každá pracujúca mama je stále mama. J Pracovať, ale mať aj rodinu, je moja priorita. Samozrejme, že mám určité záväzky ako pracovné, tak i osobné, ktoré sa navzájom musia „rešpektovať“. Niekedy je to náročné, ale to k životu s dieťaťom patrí. Mať dieťa ma naučilo byť neuveriteľne precíznou a organizovanou z hľadiska toho, ako trávim môj deň. Nemám veľa času nazvyš. Každý okamih, keď nie som efektívna, ma uberá o čas s mojím dieťaťom.
Aká je Vaša definícia úspechu?
Ak robíš to, čo ťa baví a robíš to s vášňou a odhodlanosťou, úspech musí prísť. Je to len otázka času. A potom samozrejme spokojnosť. Myslím si, že skutočne úspešný môže byť človek len vtedy, keď je vnútorne spokojný, šťastný a taký má potom aj život.
Čo Vás na tejto práci baví?
Každý deň vie byť iný. Áno, je tu aj určitá rutina, povinná jazda, ale realitný svet je rôznorodý. Vďaka ľuďom, ktorých stretávam, počúvam ich príbehy a žijem s nimi kúsok ich života. Pretože niekedy im „predávam strechu nad hlavou“ a inokedy spolu hľadáme miesto, kde začnú „nový život“.
Ktorými slovami by ste opísali prácu realitného makléra?
Najdôležitejším momentom je získať si maximálnu dôveru klienta a presvedčiť ho, že sa správne rozhodol pre spoluprácu s vami – vašou realitnou kanceláriou. Klient by mal cítiť, že je vyvíjaná maximálna starostlivosť o jeho potreby a že ho v plnej miere zastupujete.
Čo považujete doteraz za svoj najväčší úspech ako realitného konzultanta?
Za tie roky ich bolo dosť. Či už viacero predaných exkluzívnych nehnuteľností v hodnote niekoľko desiatok miliónov slovenských korún alebo v dnešných časoch nehnuteľnosť predaná za vyššiu sumu, ako bola hodnota žiadaná majiteľom. Tých príbehov je veľa a úplne najviac pre mňa je, ak sa spokojný klient ku mne vráti alebo ma odporučí svojim známym. To je pre mňa najväčší úspech.
Aké vlastnosti musíte mať, aby ste sa stali úspešnejší než Vaša konkurencia?
Vytrvalosť a odhodlanie. A vždy urobiť „ o krok viac“ ako ostatní
Hl. obrázok zdroj: lifehacker.com