Marketingová podpora
Dnes žijeme vo svete marketingu. Zásah u potenciálnych záujemcov je jednoducho priamo úmerný schopnosti inzerenta správne využívať možnosti marketingu a rôzne spôsoby prezentácie nehnuteľnosti. A tu ťahajú individuálni inzerenti za kratší koniec. Dobré realitné kancelárie intenzívne pracujú s viacerými marketingovými nástrojmi a aktívne komunikujú smerom k potenciálnym záujemcom.
Výsledky prináša internet
Obrovské rozšírenie internetu v posledných rokoch a jeho stúpajúci dosah zmenil veľa oblastí nášho života, čo sa plne prejavilo aj v realitách. Výsledky sa v súčasnosti dostavujú hlavne na základe schopnosti naplno využívať jeho možnosti. Dnes sa väčšina záujemcov pri vyhľadávaní vhodnej nehnuteľnosti spolieha na online prostredie. Renomované realitné kancelárie majú overené stratégie, ako prezentovať svoje nehnuteľnosti v tomto priestore.
Čas
Predaj nehnuteľnosti jednoducho môže byť časovo náročná záležitosť. Nie každý človek má priestor na to, aby si nielen vyhradil čas na obhliadky, ale zároveň aj na to, aby svoj osobný čas prispôsoboval potenciálnym kupcom. Čas samozrejme zaberajú aj rôzne iné činnosti a papierovačky spojené s predajom nehnuteľnosti.
Skúsenosti a väčšia istota
Či chcete alebo nie, pravidlo „prax robí majstra“ platí aj v realitách. Aj keď existujú ľudia, ktorí predávajú nehnuteľnosť častejšie, väčšine bežných ľudí sa táto skúsenosť prihodí dva-trikrát za život. Práve preto je lepšie túto činnosť zveriť do rúk odborníkom, ktorí realizujú niekoľko desiatok obchodov ročne a sú preto lepšie pripravení na prípadné nástrahy. A tie sa nemusia týkať len rôznych typov nehnuteľností a transakcií s nimi, ale aj rôznych typov kupujúcich. Renomovaná kancelária skutočne poskytuje vyšší stupeň bezpečnosti obchodu.
Vyjednávacie schopnosti
Každý z nás ma iné schopnosti a nie každý z nás je teda schopný vyjednať tie najlepšie podmienky predaja. A to je presne priestor, kde víťazia dobrí realiťáci. Vyjednávacie schopnosti, skombinované s dokonalou znalosťou trhu, môžu priniesť pre predávajúceho výrazný finančný prínos. Toto je devíza, ktorú väčšina individuálnych predajcov nemá.