Na blog

Základné kroky, aby bol náš klient spokojný

Od momentu prvého kontaktu s klientom, ktorý prejaví záujem o naše služby, hlavným mottom pre každého makléra musí byť „maximálna starostlivosť o klienta“ vo všetkých oblastiach jeho záujmu. To znamená:

– rýchla reakcia cez komunikačné prostriedky (telefón, e-mail, sms), pozorne vnímať a reagovať na jeho požiadavky,

– podávať priebežne informácie o vývoji konkrétneho prípadu,

– poskytovať klientovi dostatočný zdroj informácií a poradenstvo vo všetkých oblastiach jeho záujmu,

– dodržiavať dohodnuté dohovory a termíny s klientom.

Najdôležitejším momentom je získať si maximálnu dôveru klienta a presvedčiť ho, že sa správne rozhodol pre spoluprácu s realitnou kanceláriou. Klient by mal cítiť, že je vyvíjaná maximálna starostlivosť o jeho potreby a že ho v plnej miere maklér zastupuje.

Úctivý a slušný spôsob komunikácie s klientom napomáha dosiahnuť spokojnosť oboch strán.

Koľko stojí môj byt
Získajte bezplatné profesionálne ohodnotenie Vašej nehnuteľnosti

Chcem zdarma cenovú analýzu

B.S.B.A. Tatiana Kucharičová

Už 13 rokov pre mňa reality nie sú práca, ale životný štýl. Viesť a zdokonaľovať MAGNUM Real mi robí radosť. Som mama a podnikateľka, práve preto rozumiem potrebám každého klienta.

Diskusia

Pridaj komentár

Podobné články autora

Ako si vybrať investičnú nehnuteľnosť na prenájom v Bratislave

Prečítať článok

Aké je to byť realitný maklér

Prečítať článok