Od momentu prvého kontaktu s klientom, ktorý prejaví záujem o naše služby, hlavným mottom pre každého makléra musí byť „maximálna starostlivosť o klienta“ vo všetkých oblastiach jeho záujmu. To znamená:
– rýchla reakcia cez komunikačné prostriedky (telefón, e-mail, sms), pozorne vnímať a reagovať na jeho požiadavky,
– podávať priebežne informácie o vývoji konkrétneho prípadu,
– poskytovať klientovi dostatočný zdroj informácií a poradenstvo vo všetkých oblastiach jeho záujmu,
– dodržiavať dohodnuté dohovory a termíny s klientom.
Najdôležitejším momentom je získať si maximálnu dôveru klienta a presvedčiť ho, že sa správne rozhodol pre spoluprácu s realitnou kanceláriou. Klient by mal cítiť, že je vyvíjaná maximálna starostlivosť o jeho potreby a že ho v plnej miere maklér zastupuje.
Úctivý a slušný spôsob komunikácie s klientom napomáha dosiahnuť spokojnosť oboch strán.